Szkolenie z Visual Merchandising

5Merchandising to branża, która w obecnych czasach rozwija się bardzo intensywnie. Coraz więcej firm decyduje się na zatrudnienie profesjonalisty, który dzięki swoim umiejętnościom i informacjom pozyskanym od klientów jest w stanie zainteresować odbiorców daną linią produktów oraz zwiększyć sprzedaż. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zainteresowanym, nasza warszawska firma postanowiła zorganizować kurs z zakresu Visual Merchandising, merchandiser Warszawa.

Visual Merchandising można określić mianem działań i technik związanych z aranżacją i wystrojem wnętrza sklepu oraz odpowiednią prezentacją towaru. Visual Merchandising polega na oddziaływaniu na klienta za pomocą wrażeń sensorycznych. Głównym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kursu praktycznych umiejętności z zakresu stosowania elementów VM na kliencie. Ponadto, w skład kursu wchodzą zagadnienia z tematów:

  • efektywnego zarządzania asortymentem,
  • znaczenia aranżacji przestrzeni sklepowych i właściwej ekspozycji asortymentu,
  • elementów psychologii w Visual Merchandisingu,
  • obserwowania trendów i szybkiego reagowania na zmiany zachodzące na rynku,
  • rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiadania na nie.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik ma możliwość dowiedzenia się o efektywnym zarządzaniu powierzchnią sklepową, o doborze asortymentu, dodatkowych i kluczowych działaniach niezbędnych do zwiększenia sprzedaży oraz o pozyskiwaniu klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *